0850 399 36 36 TOM Bank Müşteri İletişim Merkezi’mize 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
Tüm ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir; talep, şikayet ve önerilerinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerimiz ile görüşmeniz sonrasında dilerseniz memnuniyetinizi puanlayabilirsiniz.
Kayıtlı cep telefonunuzdan arayarak ve mobil şifrenizi tuşlayarak belirlenmiş bankacılık işlemleri için kolayca bilgi alabilir ve talep iletebilirsiniz.
* ile belirtilen işlemleriniz için talebinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.
Para transferleriniz ile ilgili işlem öncesinde veya sonrasında Müşteri İletişim Merkezi’mizden bilgi alabilirsiniz.
Kayıp / Çalıntı Kart Kapatma işlemlerini 7/24 Müşteri Müşteri İletişim Merkezi’mizden gerçekleştirebilirsiniz.
* ile belirtilen işlemleriniz için Müşteri İletişim Merkezi’mize taleplerinizi iletebilir ve bilgi edinebilirsiniz.
* ile belirtilen işlemleriniz için talebinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.
Sesli Yanıt Sistemi’mizde işlem yapmak istediğiniz menüyü tuşlayarak müşteri temsilcilerimize kolayca ulaşabilirsiniz.
Bankamıza başvurunuz sırasında kullandığınız cep telefonu numaranız ile bizi aradığınızda sesli yanıt sistemimizde sizi tanıyor ve işlemleriniz için yönlendiriyoruz.
Bankacılık işlemleri ve kullandığınız ürünler ile ilgili talepleriniz için mobil şifrenizi tuşlayarak bilgi alabilir ve işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Şifrenizi sesli yanıt sisteminde telefonunuzdan tuşlarsınız, Bankamız personeli dahil sizden başka bir kişi şifrenizi duyamaz ve göremez.
Müşteri İletişim Merkezi’mizde tüm görüşmeler kayıt altına alınır.
Mobil Şube’mizden yaptığınız işlemlerin limit ve saatlerini aşağıdaki link’e tıklayarak öğrenebilirsiniz.