Müşteri İletişim Merkezi


0850 399 36 36 TOM Bank Müşteri İletişim Merkezi’mize 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.

Tüm ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir; talep, şikayet ve önerilerinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.

Müşteri temsilcilerimiz ile görüşmeniz sonrasında dilerseniz memnuniyetinizi puanlayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’mizden yapabileceğiniz işlemler


Kayıtlı cep telefonunuzdan arayarak ve mobil şifrenizi tuşlayarak belirlenmiş bankacılık işlemleri için kolayca bilgi alabilir ve talep iletebilirsiniz.


Hesap İşlemleri

  • • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • • Hesap Hareketleriniz
  • • Hesaba Bloke Koyma İşleminiz
  • • TL Cari Hesap Kapama Talebiniz*
  • • USD Cari Hesap Kapama Talebiniz*
  • • EUR Cari Hesap Kapama Talebiniz*
  • • Altın Cari Hesap Kapama Talebiniz*
  • • TL Katılma Hesabı Kapama Talebiniz*
  • • Hesaptan Bloke Kaldırma Talebiniz*

* ile belirtilen işlemleriniz için talebinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.


Para Transferleri

Para transferleriniz ile ilgili işlem öncesinde veya sonrasında Müşteri İletişim Merkezi’mizden bilgi alabilirsiniz.


  • • EFT İşlemleriniz Hakkında Bilgi
  • • Havale İşlemleriniz Hakkında Bilgi
  • • Virman İşlemleriniz Hakkında Bilgi
  • • SWIFT İşlemleriniz Hakkında Bilgi
  • • İşlem Limitleri Hakkında Bilgi

Banka Kartı İşlemleri

Kayıp / Çalıntı Kart Kapatma işlemlerini 7/24 Müşteri Müşteri İletişim Merkezi’mizden gerçekleştirebilirsiniz.


  • • Harcama İtirazı*
  • • Kart Yenileme Talebiniz*
  • • Kurye Talepleri ve Adres Değişikliği Talebiniz*

* ile belirtilen işlemleriniz için Müşteri İletişim Merkezi’mize taleplerinizi iletebilir ve bilgi edinebilirsiniz.


Bilgi Güncelleme İşlemleri

  • • Ticari Elektronik İleti İletişim İzni Verme
  • • Ticari Elektronik İleti İletişim İzni İptali
  • • Ad-Soyad Güncelleme Talebiniz*
  • • Cep Telefonu Güncelleme Talebiniz*
  • • Adres Güncelleme*
  • • Sim Kart Aktivasyonu

* ile belirtilen işlemleriniz için talebinizi Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.


Sesli Yanıt Sistemimiz

Sesli Yanıt Sistemi’mizde işlem yapmak istediğiniz menüyü tuşlayarak müşteri temsilcilerimize kolayca ulaşabilirsiniz.


  • 0 - Kayıp Çalıntı ve Şüpheli İşlem Bildirimleri/li>
  • 1 - Hesap İşlemleri
  • 2 - Kart İşlemleri
  • 3 - Kredi İşemleri
  • 4 - Diğer İşlemler

Güvenlik

Bankamıza başvurunuz sırasında kullandığınız cep telefonu numaranız ile bizi aradığınızda sesli yanıt sistemimizde sizi tanıyor ve işlemleriniz için yönlendiriyoruz.


Bankacılık işlemleri ve kullandığınız ürünler ile ilgili talepleriniz için mobil şifrenizi tuşlayarak bilgi alabilir ve işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.


Şifrenizi sesli yanıt sisteminde telefonunuzdan tuşlarsınız, Bankamız personeli dahil sizden başka bir kişi şifrenizi duyamaz ve göremez.


Müşteri İletişim Merkezi’mizde tüm görüşmeler kayıt altına alınır.


İşlem Limit ve Saatleri

Mobil Şube’mizden yaptığınız işlemlerin limit ve saatlerini aşağıdaki link’e tıklayarak öğrenebilirsiniz.